Subject: Vs: Load ja info
From: "Stella Ilves" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 30 Dec 2024 08:19:49 +0200

Tere

Toidulisandite üle teostab järelevalvet ja toidulisandite nõuete kohta 
leiate infot Põllumajandus- ja Toiduameti kodulehelt 
https://pta.agri.ee/toidulisandid.

Vitamiinid võivad olenevalt toote sisaldusest kuuluda ka ravimite hulka, 
sel juhul tuleb tegevusluba taotleda Ravimiametist 
https://www.ravimiamet.ee/ravimite-kaitlemine/ravimi-kaitlemine/tegevusload.

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

-----Algsõnum-----
Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: laupäev, 28. detsember 2024 10:11
Adressaat: TA Info <[email-masked]>
Teema: [POTENTIAL PHISHING]Load ja info

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu

saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Ei ole päris kindel kas see kuulub teie alla aga küsin ikka.

Soovime alustada vitamiinide ja toidulisandite müügiga.

Millised nõudmised ja load on vajalikud antud alaga tegelemiseks?

Tänud.

Heade soovidega

Valguskate OÜ

Siim Lengert

56656188

 <http://www.valguskate.ee> www.valguskate.ee